Hjemmeside: Kom kunderne i møde

Hjemmeside


Hjemmesiden er ikke et virtuelt visitkort

Hvis I betragter jeres hjemmeside som et visitkort, så går I glip af muligheden for at fortælle om jeres historie, præsentere fordelene ved at bruge jer - og give potentielle forbrugere/kunder et indblik i, hvorfor de skal vælge jeres produkt.

Hvad ser jeres kunder, når de besøger jeres hjemmeside? Og hvilket indtryk vil I gerne efterlade?

Med et hjemmesidetjek får I et friskt blik på siden og nogle helt konkrete anbefalinger til forbedringer. Noget, I næppe har meget tid til at klare i jeres hverdag.

 

Hvad er et hjemmesidetjek?

Jeres hjemmeside fungerer typisk som en digital afdeling af jeres kundeservice. Det er her, nuværende og kommende kunder først søger svar på deres spørgsmål om fjernvarmen. Og derfor har det særligt to fordele at holde hjemmesiden skarp og brugervenlig:

  • Trygge kunder
    En aktuel, relevant og forståelig hjemmeside giver et professionelt indtryk, og det gør kunderne trygge. Det gælder både eksisterende kunder - og de nye kunder, der kigger forbi.

  • Aflastning af kundeservice
    I får færre opkald om almindelige spørgsmål, for eksempel om varmeregningen og konvertering.

Vi kan hurtigt gennemgå jeres hjemmeside og give forslag til forbedringer af indholdet.

Kontakt Helle Engholm på tlf. 7630 8004 og hør, hvordan vi hjælper jer videre.

Helle

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

Den obligatoriske


We are social