Hvis I betragter jeres hjemmeside som et visitkort, så går I glip af muligheden for at fortælle om jeres historie, præsentere fordelene ved at bruge jer - og give potentielle forbrugere/kunder et indblik i, hvorfor de skal vælge jeres produkt.
Hvad ser jeres kunder, når de besøger jeres hjemmeside? Og hvilket indtryk vil I gerne efterlade?
Med et hjemmesidetjek får I et friskt blik på siden og nogle helt konkrete anbefalinger til forbedringer. Noget, I næppe har meget tid til at klare i jeres hverdag.
Hvad er et hjemmesidetjek?
Jeres hjemmeside fungerer typisk som en digital afdeling af jeres kundeservice. Det er her, nuværende og kommende kunder først søger svar på deres spørgsmål om fjernvarmen. Og derfor har det særligt to fordele at holde hjemmesiden skarp og brugervenlig:
Vi kan hurtigt gennemgå jeres hjemmeside og give forslag til forbedringer af indholdet.
Mail: mv@informationsfond.dk
Tlf.: 3090 5988
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.