Du har 7 sekunder til at gøre et godt indtryk. Det er tommelfingerreglen, når du møder et nyt menneske, og det går nok cirka lige så hurtigt, når omverdenen møder jer første gang.
Så hvad ser de? Og ser de det samme, når de besøger jeres hjemmeside, som når de møder jer i bybilledet?
Gør det nemt for jeres omverden
Et visuelt udtryk er faktisk ikke noget, I får. I har det allerede. Spørgsmålet er bare, om det fortæller den historie om jer, som I vil skrive under på.
Lidt som et smil mellem mennesker kan det skabe en god relation med det samme. Omvendt kan det også stå i vejen for kontakten mellem jer og jeres omverden, hvis I visuelt viser noget andet end det, I ellers står for.
Så hvis I eksempelvis gerne vil yde en god service til kunderne, skal jeres visuelle udtryk komme dem i møde. Og hvis I er proaktive på den grønne dagsorden, skal designet understøtte den historie.
Gør det nemt for jer
I hverdagen kan en gennemtænkt visuel identitet gøre det meget nemmere at være jer.
I får en rød tråd i alt - fra logo, typografi og fotostil til skilte, website og biler. Så skal I ikke diskutere design hver gang, I får en ny bil, indrykker en annonce eller bestiller arbejdstøj.
Sig til, hvis I gerne vil have et friskt blik på jeres visuelle udtryk. Vi kan både hjælpe jer med at stramme det op - og med at tegne linjen helt fra bunden.
En visuel identitet sikrer en visuel rød tråd i al jeres kommunikation. For eksempel her:
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.