Vis og fortæl, hvem I er

Branding, design og visuel identitet


Hvem er I, hvis jeres omverden skal sige det?

Er I en driftsikker varmeleverandør? En proaktiv medspiller i den grønne omstilling? Eller ikke rigtig andet end en regning?

Det er den slags spørgsmål, vi arbejder med, når vi hjælper jer med at sætte ord og udtryk på, hvem I er.

Kort fortalt handler branding om at blive helt skarp på:

  • Hvad står vi for?
  • Hvor er vi på vej hen?
  • Og hvordan fortæller vi det, så vores omverden forstår det? Og så vi selv ved, hvordan vi skal agere i hverdagen.

Men branding er ikke glasur. Jeres branding skal have dybe rødder i, hvad I vil og ikke mindst: Hvad I gør. Der skal handling bag.

 

Mere medvind på cykelstien

Fordelen ved at arbejde aktivt med branding er, at I hjælper jeres omverden med at sætte pris på det, I bidrager med. I skaber sympati hos dem, der er vigtige for jer.

På den måde kan branding ganske enkelt giver jer mere medvind på cykelstien - for eksempel fra kunder, kommende kunder og hverdagens samarbejdspartnere. Og fra strategiske alliancepartnere som kommunen og andre større interessenter.

 

Hvornår har I brug for branding?

Branding er både en selvstændig disciplin, der sætter retning på jeres hverdag. Og nok så væsentligt: Branding er et strategisk afsæt for at få succes med jeres kampagner og øvrige kommunikation.

Derfor tænker vi gerne branding ind i alle opgaver.

 

 

 

Kontakt os, hvis I ønsker at høre mere om jeres muligheder for branding.

Mail: mail@informationsfond.dk

Tlf: +45 7630 8000

Jeres udseende betyder noget

Du har 7 sekunder til at gøre et godt indtryk. Det er tommelfingerreglen, når du møder et nyt menneske, og det går nok cirka lige så hurtigt, når omverdenen møder jer første gang.

Så hvad ser de? Og ser de det samme, når de besøger jeres hjemmeside, som når de møder jer i bybilledet?

 

Gør det nemt for jeres omverden

Et visuelt udtryk er faktisk ikke noget, I får. I har det allerede. Spørgsmålet er bare, om det fortæller den historie om jer, som I vil skrive under på.

Lidt som et smil mellem mennesker kan det skabe en god relation med det samme. Omvendt kan det også stå i vejen for kontakten mellem jer og jeres omverden, hvis I visuelt viser noget andet end det, I ellers står for.

Så hvis I eksempelvis gerne vil yde en god service til kunderne, skal jeres visuelle udtryk komme dem i møde. Og hvis I er proaktive på den grønne dagsorden, skal designet understøtte den historie.

 

Gør det nemt for jer

I hverdagen kan en gennemtænkt visuel identitet gøre det meget nemmere at være jer.

I får en rød tråd i alt - fra logo, typografi og fotostil til skilte, website og biler. Så skal I ikke diskutere design hver gang, I får en ny bil, indrykker en annonce eller bestiller arbejdstøj.

Sig til, hvis I gerne vil have et friskt blik på jeres visuelle udtryk. Vi kan både hjælpe jer med at stramme det op - og med at tegne linjen helt fra bunden.

Visuel identitet

En visuel identitet sikrer en visuel rød tråd i al jeres kommunikation. For eksempel her:

  • Hjemmeside
  • Sociale medier
  • Dokumenter
  • Skilte og biler
  • Udstillingsmaterialer
  • Annoncer og tryksager
  • Beklædning

Kontakt Connie Sørensen på tlf. 6163 0373 og hør, hvordan vi hjælper jer videre.

Connie

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

Den obligatoriske


We are social