Kom kunderne i møde

Hjemmesider


Hjemmesiden er ikke et virtuelt visitkort

Hvis I betragter jeres hjemmeside som et visitkort, så går I glip af muligheden for at fortælle om jeres historie, præsentere fordelene ved at bruge jer - og give potentielle forbrugere/kunder et indblik i, hvorfor de skal vælge jeres produkt.

Hvad ser jeres kunder, når de besøger jeres hjemmeside? Og hvilket indtryk vil I gerne efterlade?

Med et hjemmesidetjek får I et friskt blik på siden og nogle helt konkrete anbefalinger til forbedringer. Noget, I næppe har meget tid til at klare i jeres hverdag.

 

Hvad er et hjemmesidetjek?

Jeres hjemmeside fungerer typisk som en digital afdeling af jeres kundeservice. Det er her, nuværende og kommende kunder først søger svar på deres spørgsmål om fjernvarmen. Og derfor har det særligt to fordele at holde hjemmesiden skarp og brugervenlig:

  • Trygge kunder
    En aktuel, relevant og forståelig hjemmeside giver et professionelt indtryk, og det gør kunderne trygge. Det gælder både eksisterende kunder - og de nye kunder, der kigger forbi.

  • Aflastning af kundeservice
    I får færre opkald om almindelige spørgsmål, for eksempel om varmeregningen og konvertering.

Vi kan hurtigt gennemgå jeres hjemmeside og give forslag til forbedringer af indholdet.

 

 

Kontakt Maria Voss, hvis I ønsker at høre mere om hjemmesider.

Mail: mv@informationsfond.dk

Tlf.: 3090 5988

Søgemaskineoptimering - SEO

Når potentielle brugere eller kunder søger information fra fjernvarmeselskaber eller leverandører til fjernvarmen, bruger ca. 90% af alle danskere Google som søgenetværk.

Konkurrencen om de organiske placeringer i søgeresultatet er hårdere end nogensinde, og leverandører af varmeløsninger har meget fokus på optimering af hjemmesider, fordi 63% af alle brugerne vælger at klikke på én af de tre første hjemmesider i det organiske søgeresultat.  

 

Vi er specialister i SEO-løsninger til fjernvarmeselskaber og leverandører til fjernvarmen  

Når du har en hjemmeside, er det ikke givet, at den vil blive fundet af de personer, der søger information om dit fagområde – uanset om du er forsyningsselskab eller leverandør til fjernvarmen. Hjemmesiden skal optimeres, så den komplementerer den algoritme, der fordeler hjemmesiderne i søgeresultatet.

9 ud af 10 danskere bruger Google, når de søger informationer på internettet, og over halvdelen af disse klikker kun på links, der ligger i det organiske søgeresultat. Der er hård kamp om placeringerne, hvorfor du bør have fokus på SEO, hvis du gerne vil findes af potentielle brugere eller kunder.

 

Når du laver en SEO-aftale med Fjernvarmens Informationsfond, får du blandt andet:

  • En totalgennemgang af din hjemmeside.
  • En udførlig SEO-plan, vi gennemgår sammen, inden arbejdet udføres.
  • Overvågning af din hjemmeside.

 

Uanset om målet med din hjemmeside er at informere potentielle brugere om fjernvarmeløsninger, få flere kunder eller noget helt tredje, så har vi kompetencerne til at få netop dette til at ske.

Har du spørgsmål, så ring endelig til Majbritt Fegar - eller skriv på mf@informationsfond.dk.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

Den obligatoriske


We are social