Nu, hvor fjernvarmen bliver udsat for konkurrence fra andre varmekilder, er det ikke længere nok at levere stabil varme.
Det er lige så vigtigt, at kunder og lokalsamfund føler, de kender jer og har tillid til jer.
Det kræver åbenhed:
- Så står I stærkere.
Sociale medier er en effektiv kommunikationskanal - hvor I kan nå jeres nuværende og kommende kunder på alle tider af dagen.
F.eks. på Facebook, hvor næsten 80 % af danskerne har en profil, og 2 ud af 3 er på dagligt. På Facebook kan I bruge jeres ressourcer helt målrettet til at nå varmekunderne i jeres område.
Skal I ud i et område med mange unge børnefamilier? Så er Instagram måske det rigtige sted at være.
Lige gyldigt hvilken målgruppe I skal ud til, kan I finde dem på sociale medier.
Hos FIF hjælper vi jer godt i gang med de sociale medier.
Vi stiller også de rigtige spørgsmål først:
Og meget mere ...
Mail: mv@informationsfond.dk
Tlf.: 3090 5988
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.