Kom tættere på kunderne

Sociale medier


Hvordan er I kendt i jeres lokalområde? Er fjernvarmen usynlig og fraværende i beboernes bevidsthed - eller er den hjælpsom og nærværende?

 

Vær åbne - og bliv anerkendt

Nu, hvor fjernvarmen bliver udsat for konkurrence fra andre varmekilder, er det ikke længere nok at levere stabil varme. Det er lige så vigtigt, at kunder og lokalsamfund føler, de kender jer og har tillid til jer.

Det kræver åbenhed. Fortæl, hvad I diskuterer og arbejder med. Mind dem om fjernvarmens fordele. Og vær åbne for deres ønsker og spørgsmål - så står I stærkere.

Her er sociale medier en effektiv kanal, især Facebook. Næsten 80 % af danskerne har en Facebookprofil, og 2 ud af 3 bruger Facebook dagligt. På Facebook kan I også bruge jeres ressourcer helt målrettet til at nå varmekunderne i jeres område.

Vær med i samtalen på Facebook

Hos FIF hjælper vi jer godt i gang med de sociale medier. Vi stiller også de rigtige spørgsmål først: Hvad vil I opnå? Hvilke ressourcer vil I sætte bag? Findes der gode lokale alliancepartnere? Og meget mere ...

Vi kan blandt andet hjælpe jer med:

  • Oprettelse af SoMe-profiler, grupper og sider
  • Løbende aktivitet og dialog med interesserede
  • Udvikling af kampagner
  • Eksekvering af både organisk indhold og annoncer

 

Hvorfor skal virksomheder annoncere på LinkedIn?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

Den obligatoriske


We are social