Er I en driftsikker varmeleverandør? En proaktiv medspiller i den grønne omstilling? Eller ikke rigtig andet end en regning?
Det er den slags spørgsmål, vi arbejder med, når vi hjælper jer med at sætte ord og udtryk på, hvem I er.
Kort fortalt handler branding om at blive helt skarp på:
Men branding er ikke glasur. Jeres branding skal have dybe rødder i, hvad I vil og ikke mindst: Hvad I gør. Der skal handling bag.
Mere medvind på cykelstien
Fordelen ved at arbejde aktivt med branding er, at I hjælper jeres omverden med at sætte pris på det, I bidrager med. I skaber sympati hos dem, der er vigtige for jer.
På den måde kan branding ganske enkelt giver jer mere medvind på cykelstien - for eksempel fra kunder, kommende kunder og hverdagens samarbejdspartnere. Og fra strategiske alliancepartnere som kommunen og andre større interessenter.
Hvornår har I brug for branding?
Branding er både en selvstændig disciplin, der sætter retning på jeres hverdag. Og nok så væsentligt: Branding er et strategisk afsæt for at få succes med jeres kampagner og øvrige kommunikation.
Derfor tænker vi gerne branding ind i alle opgaver.
Mail: mail@informationsfond.dk
Tlf: +45 7630 8000
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.