Stå skarpt hos kunder og interessenter

Branding


Hvem er I, hvis jeres omverden skal sige det?

Er I en driftsikker varmeleverandør? En proaktiv medspiller i den grønne omstilling? Eller ikke rigtig andet end en regning?

Det er den slags spørgsmål, vi arbejder med, når vi hjælper jer med at sætte ord og udtryk på, hvem I er.

Kort fortalt handler branding om at blive helt skarp på:

  • Hvad står vi for?
  • Hvor er vi på vej hen?
  • Og hvordan fortæller vi det, så vores omverden forstår det? Og så vi selv ved, hvordan vi skal agere i hverdagen.

Men branding er ikke glasur. Jeres branding skal have dybe rødder i, hvad I vil og ikke mindst: Hvad I gør. Der skal handling bag.

 

Mere medvind på cykelstien

Fordelen ved at arbejde aktivt med branding er, at I hjælper jeres omverden med at sætte pris på det, I bidrager med. I skaber sympati hos dem, der er vigtige for jer.

På den måde kan branding ganske enkelt giver jer mere medvind på cykelstien - for eksempel fra kunder, kommende kunder og hverdagens samarbejdspartnere. Og fra strategiske alliancepartnere som kommunen og andre større interessenter.

 

Hvornår har I brug for branding?

Branding er både en selvstændig disciplin, der sætter retning på jeres hverdag. Og nok så væsentligt: Branding er et strategisk afsæt for at få succes med jeres kampagner og øvrige kommunikation.

Derfor tænker vi gerne branding ind i alle opgaver.

Kontakt os, hvis I ønsker at høre mere om jeres muligheder for branding.

 

Mail: mail@informationsfond.dk

Tlf: +45 7630 8000

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

Den obligatoriske


We are social