Betalt annoncering på Google er en fantastisk mulighed for fjernvarmeværker og leverandører til fjernvarmen for at ramme brugerne præcis der, hvor de er.
Med PPC-marketing, som betalt annoncering på søgenetværk også hedder, betaler man pr. klik, som annonceringen driver til din hjemmeside. '
Ved betalt annoncering på Google bliver man kun vist, hvis brugeren bruger de søgeord, vi har opsat. Du kan altså være sikker på, du kun bliver vist for højrelevante brugere og potentielle kunder.
Der findes rigtig mange muligheder for at annoncere på Google.
Èn af de muligheder, som du sikkert kender, er Google ads, som bliver vist øverst i de fleste søgeresultater, når du søger efter information eller varer på Google.
En anden mulighed er remarketing, hvor du henvender dig direkte til de brugere, der i forvejen har været inde på din hjemmeside. Med remarketing kan du altså sørge for, du altid er ’top of mind’ hos dine interessenter, fordi du udnytter potentialerne ved at annoncere med tekst, video eller billedmateriale på Googles kæmpestore netværk af displaysamarbejdspartnere, hvor dine annoncer vil blive vist.
Remarketing er blandt andet en rigtig god annonceringsstrategi for de fjernvarmeværker, der udlægger til nye områder, så du altid er i de potentielle brugeres hukommelse, når der skal vælges ny varmekilde.
Annoncering på Google er en unik mulighed for fjernvarmeværker og leverandører til fjernvarmen for at eksponere sig for højrelevante brugere og potentielle kunder, og vi står altid klar med rådgivning og mange års erfaring, der fører dig godt igennem din næste annoncekampagne på Google.
Hvis du har spørgsmål, så ring endelig til Majbritt Fegar - eller skriv på mf@informationsfond.dk
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.