Der har længe været stor efterspørgsel på mere plads til både udstillere og deltagere, når Dansk Fjernvarmes Landsmøde er i Aalborg.
I år kan vi endelig efterkomme den, når landsmødet vender tilbage til nordens Paris med en ny og større leverandørudstilling end nogensinde.
Med det nye udstillingsområde, Kildeparken, bliver der nemlig plads til helt nøjagtigt 87 stande, 62 træfpunkter og 17 mini-træfpunkter.
Kildeparken er et stort, opvarmet telt med fast gulv, som både får eget lounge-område, overdækket indgang og en bar med forfriskninger til om eftermiddagen.
Her vil en stor del af udstillingen være placeret i år – og det giver endnu mere rum til netværk, kundepleje og spændende dialoger om fjernvarmens fremtid.
Igen i år tegner det altså til, at leverandørudstillingen bliver et af landsmødets højdepunkter.
Og din ubestridt bedste mulighed for at møde hele branchen samlet på ét sted – når mange af årets godt 2.600 deltagere kommer forbi for at blive klogere på alle de løsninger, branchens leverandører kan tilbyde.
Eller måske bare for at få en kop kaffe og et pusterum fra oplæggene i landsmødesalen.
Allerede nu er langt størstedelen af årets udstillerpladser på Landsmødet solgt.
Alle stande er booket, mens der kun er 4 træfpunkter og 7 mini-træfpunkter tilbage.
Skal din virksomhed være repræsenteret, når hele fjernvarmebranchen igen i år mødes til Dansk Fjernvarmes Landsmøde?
Så er det nu, du skal slå til.
Ring til Connie Sørensen på 61 63 03 73 og hør mere.
Som udstiller finder du alle vigtige informationer om Landsmødet her.
Du finder desuden seneste standplansoversigt lige her.
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.